
In elk contact een stap vooruit. Altijd.
Een hypotheekaanvraag kan een complex proces zijn. Niet alleen voor klanten maar ook voor adviseurs die het product aanvragen bij een bank.
a.s.r. introduceerde daarom vijf servicebeloften voor hypotheekadviseurs om ze meer gemak te garanderen.
De beloften spelen in op het belangrijke inzicht dat adviseurs willen weten waar ze aan toe zijn. Dat niet alles in één contact direct geregeld kan zijn, begrijpt elke adviseur. Maar dat je na elk contact het gevoel wil hebben dat je in ieder geval verder gekomen bent, is de leidraad die door de vijf beloften van a.s.r. loopt:
Lees hier meer over de vijf beloften van a.s.r.
Flowresulting hielp a.s.r. bij de ontwikkeling van beloften. Zowel bij de totstandkoming (o.a. klantonderzoek, en sessies met een multidisciplinair ontwerpteam) als de interne doorvertaling om de juiste / benodigde gedragsverandering te bewerkstelligen (o.a. impact analyse en workshops). Neem voor meer informatie contact op met flowresulting.