Klantbeloften helpen klanten sneller en vaker voor jou te kiezen
Een van de vier opbrengsten van het doen van klantbeloften: het verhoogt de aankoopintentie. Neem de case ‘First Direct’.
Een van de vier opbrengsten van het doen van klantbeloften: het verhoogt de aankoopintentie. Neem de case ‘First Direct’.
Een onderwijsinstelling met beloften, niet eerder tegengekomen! Opvallend zijn dan ook de zes garanties van Scheidegger om jouw slagingskans zo groot mogelijk te maken. …Lees verder
In autoland heeft bijna elk merk tegenwoordig service beloften. Nu de (e-)fiets steeds populairder wordt als vervoersmiddel is het niet meer dan logisch dat aanbieders ook hier garanties verstrekken. Een mooi voorbeeld komt van Halfords. …Lees verder
In de categorie ‘opmerkelijke’ beloften komen we de servicebeloften van China Airlines tegen. Beloften die op zich sympathiek overkomen. Alleen begin je te twijfelen aan de oprechte intentie door de kop erboven…
…Lees verder
Op zoek naar een huurwoning of kamer? Esteon zoekt voor jou de meest geschikte opties uit. En lukt het niet om je binnen 90 dagen een match te bieden? Dan krijg je je geld teruggestort. …Lees verder
Een hypotheekaanvraag kan een complex proces zijn. Niet alleen voor klanten maar ook voor adviseurs die het product aanvragen bij een bank.
a.s.r. introduceerde daarom vijf servicebeloften voor hypotheekadviseurs om ze meer gemak te garanderen.
Om in de zakelijke markt het verschil te maken, introduceert Nuon vier KlantBeloften. Alle vier de beloften spelen in op het kerninzicht dat klanten graag “in goede handen zijn” en zich liever niet druk willen maken over energie.
Omdat je niet dagelijks een bril of lenzen koopt, geeft Hans Anders je vijf garanties zodat je er zeker van bent dat je de juiste keuze maakt. Leuk is bijvoorbeeld dat je drie monturen mee naar huis mag nemen om thuis te passen. Want je vrienden en familie moeten je bril natuurlijk wel leuk vinden…
Nudie Jeans wil een bijdrage leveren aan hergebruik van materialen. Sterker nog, ze geven spijkerbroeken het liefst gegarandeerd een tweede leven.
Hilti USA garandeert niet alleen 20 jaar lang de beste kwaliteit van het gereedschap. Mocht het toch stuk gaan, dan kun je er bij reparatie op rekenen dat je binnen een dag jouw gereedschap terug hebt. Anders is de reparatie gratis.