Domino’s Pizza profileert zich de belofte van levering binnen 30 minuten na bestelling. Deze servicebelofte hoort alleen al in de top 10 vanwege het interessant verhaal dat er aan vast zit. Domino’s startte in 1973 met de belofte: levering binnen 30 minuten, of anders gratis. Het werd een hit, met legendarische verhalen over klanten die van alles uithaalden om maar een gratis pizza te bemachtigen (bijvoorbeeld hun huisnummer van de deur afhalen). …Lees verder
Hotelketen Premier Inn biedt een ‘good night guarantee’. Niet goed geslapen? Dan krijg je je geld terug. Het bedrijf doet er alles aan om je een goede nacht te bezorgen, o.a. door de beste bedden, filmpjes met slaaptips en verschillende kussens (hard/zacht) in de slaapkamer. …Lees verder
Een bank die een tevredenheidsgarantie geeft, dat zie je niet vaak. First Direct doet het wel. Het is de meest aanbevolen bank van Engeland (53% promotors, juli-dec 2013) en ze zijn daar zeker van hun zaak. Daarom ontvang je er als nieuwe klant een welkomstbonus van 100 pond, en een uitzwaai premie van nog eens 100 pond als je na 6 maanden zou besluiten weg te gaan. …Lees verder